خانه » اسکریپت ها » اسکریپت پشتیبانی و ارسال تیکت Kayako Fusion 4.71.0
Kayako Fusion

Kayako یک اسکریپت تحت وب می باشد که توسط آن می توان یک سیستم پشتیبانی جامع راه اندازی کرد این اسکریپت بیشتر مورد توجه شرکت های هاستینگ قرار گرفته است ، چرا که به عنوان یک سیستم پشتیبانی قوی کاربرد دارد و تقریباً پاسخ گوی همه ی نیاز های آن ها می باشد. از قابلیت های این اسکریپت می توان به پشتیبانی آنلاین و پشتیبانی مبتنی بر ارسال تیکت ، درج خبر ، عضویت و… اشاره کرد. همچنین این اسکریپت دارای نرم افزار تحت ویندوز می باشد به نام Kayako Desktop که مدیریت و پاسخگویی به مشتریان و تیکتها را هر چه بیشتر آسان تر می نماید.

Kayako Fusion

 

امکانات اصلی اسکریپت Kayako

– امکان ایجاد نامحدود دیپارتمان (‌ بخش یا واحد مثل بخش فنی ، پشتیبانی ، فروش و … )
– امکان تعریف سطح دسترسی برای هر کاربر
– امکان مشخص کردن وظیفه هر کاربر
– امکان مدیریت چند بخش توسط یک کاربر
– دارای صندوق تیکت های کاربری
– دارای باکس تکیت های ( بررسی نشده – در حال بررسی – منتظر کاربر و حل شده )
– نمایش تعداد تیکت های هر باکس
– مدیریت بر تیکت های دریافتی
– ارسال پاسخ به تیکت ها
– امکان انتقال تیکت به بخش دیگر جهت بررسی و پاسخگویی
– و بسیاری دیگر

(بدون امتیاز)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *