خانه » مطالب » آموزشی » راه‌های افزایش ترافیک وبسایت

آیا ترافیک وبسایت شما پایین است؟ احتمالا ساعت ها روی وبسایتتان کار کرده اید و در ازای آن هیچ سودی به دست نیاورده اید. شرایط سختی ست! علاوه بر تهیه ی محتوای مناسب روش های دیگری هم برای هدایت کردن ترافیک وبسایت و بالا بردن درآمد وجود دارد. نکته ی مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است: اگر محتوایی که تولید می کنید ترافیک زیادی را به وبسایت می کشاند ممکن است این کاربران مخاطب هدف شما نباشند. شما باید مشتری پیدا کنید و برای اینکار باید وبسایت را برای مشتری ها بهبود ببخشید. 4 روش برای پیدا کردن ترافیک وبسایت مورد نظر و هدایت آن ها به وبسایتتان وجود دارد. که در ادامه آموزش میخوانید…

 

ترافیک وبسایت

 

آموزش و راه های افزایش ترافیک وبسایت

 

از واژه های تبلیغاتی مناسب به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید

احتمالا در ابتدای کار به دنبال کلمات کلیدی ساده می گردید که ترافیک زیادی به وبسایت شما هدایت کند. با اینکه ترافیک وبسایت مقیاس مهمی برای در نظر گرفتن است، هر کاربری مخاطب مورد نظر شما نخواهد بود در نتیجه از شما هیچ محصولی نمی خرد. این مسئله زمانی رخ می دهد که کلمات کلیدی انتخاب شده محتوای تبلیغاتی ندارد. این همان کلماتی هستند که مشتری ها برای پیدا کردن محصولاتی که می خواهند بخرند استفاده می کنند. منطقی ترین راه این است که کلمات کلیدی که معمولا مشتری ها استفاده می کنند را بشناسید و از آن ها استفاده کنید.

به احتمال زیاد شما از کلمات کلیدی استفاده می کنید که هیچ ربطی به هدف ما ندارند . مثل: واقعا، تصادفا، جالب و … این کلمات ترافیک وبسایت زیادی جذب می کند ولی این کاربران سودی به شما نمی رسانند. به جای این کلمات از کلماتی مثل: تخفیف، فروش، بهترین و … استفاده کنید. این کلمات با خرید کالا مرتبط هستند. ممکن است این کلمات به اندازه ی کلمات قبلی ترافیک جذب نکند ولی این همان چیزی ست که مشتریان به دنبالش هستند.

 

ترافیک وبسایت

 

از کلمات کلیدی رقابتی دوری کنید

احتمالا در مورد کلمات کلیدی طولانی چیزهایی به گوشتان خورده. بهتر است از کلمات کلیدی که بیش از حد رقابتی هستند دوری کنید. در هر کسب و کاری چنین کلماتی وجود دارند. بهتر است کلماتی انتخاب کنید که با کسب و کار شما تطابق دارند و از کلماتی مثل: آمازون، گیتار، آهنگ، بیمه و غیره دوری کنید. بهتر است از عبارت هایی مانند “مشکلات مربوط به استخرهای شیشه ای” یا “چطور موضوع ایمیل انتخاب کنم” استفاده کنید.

در قدم بعدی شما می خواهید مسیر را به محصولاتی که انتخاب کرده اید برسانید. از سرویس فالو آپ ایمیل استفاده کنید. این روش برای شناسایی و هدف قرار دادن کسانی که تمایل دارند محصول شما را خریداری کنند مناسب است. بهتر است اطلاعاتی که در مورد کلمات کلیدی دارید را با کلمات تبلیغاتی ترکیب کنید. بدانید که بین ترافیک وبسایت و ترافیک مخاطب مورد نظر تفاوت زیادی وجود دارد. پیدا کردن فرصت ها روندی ست که ممکن است یک شبه اتفاق نیفتد.

 

ترافیک وبسایت

 

روی Analytic ها بررسی انجام دهید و بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید

اگر عملکرد وبسایتتان را اندازه گیری و ثبت نمی کنید قطعا راه را کورکورانه ادامه می دهید و در طول مسیر موقعیت های بسیاری را از دست می دهید. بهتر است روی کلمات کلیدی که در کسب و کار شما اهمیت زیادی دارند تمرکز کنید. هیچ کس دوست ندارد رقبایش با کلمات کلیدی بهتر بازار را در مشتش بگیرد و ترافیک و فروش بیشتری داشته باشد. خصوصا اگر این اتفاق قابل پیشگیری باشد. می توانید با استفاده از Moz یک حساب کاربری رایگان راه اندازی کنید و روزانه ۵ کلمه ی کلیدی را زیر نظر بگیرید. می تواند شروع خوبی برای شما باشد.

علاوه بر آن می توانید با نصب tracking code که متعلق به گوگل آنالیتیک است تحلیل عمیق تری روی اعداد ارقام وبسایت داشته باشید و منابعی که به شما بازدید کننده منتقل می کنند را پیدا کنید. با کمی تحقیق و جستجو به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا می کنید. ابزار مناسب دیگری که می توانید مورد استفاده قرار دهید HumanProofDesigns است. این وبسایت به شما کمک می کند خیلی سریع تر کسب و کار سودزا راه اندازی کنید. به علاوه ابزارهای دیگری هم دارد که در این مسیر به شما کمک می کند.

 

web-traffic1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *